social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1401/10/26

14:28:1

614

انجام ممیزی اداره کل استاندارد استان قم

انجام ممیزی اداره کل استاندارد استان قم  با حضور گروه ارزیابی سازمان ملی استاندارد انجام شد.
ممیزی اداره کل استاندارد استان قم در حوزه ارزیابی انطباق ، اجرای استاندارد و نظارت بر فعالیت آزمایشگاه های استان  توسط گروه اعزامی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران انجام شد .
سرپرست اداره کل استاندارد استان قم در این خصوص گفت : انجام ممیزی به عنوان یک فرصت باید مغتنم شمرده شده و به آن اهمیت ویژه داده شود .
محمد هادی سماواتی اضافه کرد : پیش زمینه این فرایند ، خود ممیزی ادارات در سطح کشور است که به عنوان یک فعالیت مستمر و مدون باید در دستور کار ادارات قرار گیرد تا چالش های پیش رو قبل از انجام فرایند نهایی مورد بازنگری قرار گرفته و راهکار های رفع مشکلات و ایرادهای احتمالی مورد بررسی و تجدید نظر قرار گیرد .
ایشان با اشاره به اهمیت ویژه خود ممیزی افزود : اداره کل استاندارد استان قم از این اتفاق استقبال می کند و آماده دریافت نظرات کارشناسی و تلاش برای رفع ایرادات احتمالی است .
جلسه اختتامیه این رویداد با حضور کارشناسان ستادی و استانی تشکیل و ضمن استماع توضیحات کارشناسان گروه ارزیابی به بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده پرداخته شد و مقرر گردید گزارش جامعی از اقدامات اداره کل برای رفع اشکالات و بهبود وضعیت فعلی تهیه وتدوین شده و مورد بهره برداری قرار گیرد .
گفتنی است در این رویداد از برخی واحد های تولیدی در حوزه صنایع شیمیایی ، مکانیک ، فلز شناسی ، اوزان و مقیاسها ، برق و الکترونیک و غذایی و کشاورزی و همچنین تعدادی از آزمایشگاه های همکار استاندارد در استان به صورت سرزده بازدید به عمل آمده و نحوه اجرای فرایند های سازمانی در آنها مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت .

روابط عمومی اداره کل

تصاویر