|
1400/2/4 شنبه
فرآیند رسیدگی به شکایات مردم از واحدهای مشمول استاندارد
الف) راههای ارایه شکایت:
-
از طرق سامانه رسیدگی به شکایات به آدرس:
-
ثبت شکایت در سامانه یا ارایه نامه شکواییه به دبیرخانه اداره کل استاندارد در قبال اخذ رسید.
-
بررسی اولیه شکایت توسط کارشناس در مورد قابل قبول بودن یا نبودن شکایت.
-
پاسخ کتبی به شاکی در صورت غیر قابل قبول بودن شکایت.
-
ارجاع موضوع به کارشناس فنی در صورت قابل قبول بودن شکایت و تهیه گزارش فنی کتبی.
-
پاسخ کتبی به شاکی در صورت غیر قابل قبول بودن شکایت حسب بازرسی و اظهار نظر کارشناس فنی.
-
ارجاع موضوع شکایت به واحد تولیدی، خدماتی، صنفی مورد شکایت جهت اخذ رضایت از شاکی.
-
ارایه برگه رضایت نامه توسط شخص مورد شکایت به اداره کل استاندارد جهت خاتمه پرونده.
لازم به ذکر است در تمامی مراحل و نیز در صورت استنکاف متشاکی از اخذ رضایت شاکی، شاکی حق طرح شکایت در مراجع صالحه را خواهد داشت.
|
|