social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1401/8/5

10:09:4

104

گزارش ویژه از برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد

مراسمی ویژه در گرامیداشت روز جهانی استاندارد با سخنرانی مدعوین سازمانی و حوزوی و با حضور همکاران و خانواده‌های کارکنان مجموعه استاندارد برگزارگردید.
روابط عمومی اداره کل در خبری «غیر رسمی» و «گزارشی ویژه و متفاوت»، اعلام داشت: در هفته بزرگداشت استاندارد، مراسم گرامیداشتی به مناسبت روز جهانی استاندارد با سخنرانی مدعوین سازمانی و حوزوی و با حضور همکاران و خانواده‌های کارکنان مجموعه استاندارد در محل سالن همایش این اداره کل برگزارگردید.
در این مراسم که سه شنبه شبی از «ماهِ مِهر»، مقارن ایام باسعادت ولادت حضرت ختمی مرتبت(صلی الله علیه و آله و سلم) و رئیس مذهب جعفری(صلوات الله و سلامه علیه) در محل سالن همایش‌های اداره کل، با حضور حجج اسلام، «زَروَندی، و زمانی » و همکاران و مرتبطین مجموعه استاندارد- از جمله دفتر انجمن مدیران کنترل کیفیت- و خانواده‌های ایشان برگزار گردید، با ذکر و یاد اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم الصلوات و السلام)، حُسن آغاز یافت و با سخنان آقای دکتر درویش، معاون تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران، زینت یافته و با سخنرانی ارشادی-تحقیقی خطیب توانا، حجت الاسلام و المسلمین، دکتر رفیعی(زید عزه) پیرامون«استاندارد و خانواده»، رونقی افزون یافت و ذکر و تبیین و تطبیق سیره و کلام معصومین(علیهم السلام) با وضعیت کنونی جامعه و خانواده، نقطه اوج بهره‌‌وری معنوی مجلس بود.
در ادامه، پس از کلام و جمع بندی دکتر سماواتی، مدیرکل استاندارد استان، از دو گروه همکاران تقدیر بعمل آمد. یکی گروه کارشناسان خدومِ (وظیفه) شاغل ودیگری همکاران برگزیده تدوین (swot) اداره کل استاندارد قم که در اوان ورود مدیرکل به استان، «نقاط ضعف، قوت، تهدید و فرصت‌های اداره کل» را تدوین نموده بودند .
گفتنی است، با حُسن سلیقه و عنایت دست اندرکاران برگزاری مراسم سالیانه گرامیداشت روز جهانی استاندارد به جمع خانوادهء بزرگ شرکت کنندگان آن، بهره‌مندی از نماهنگ‌های فرح‌بخش؛ زیبا و روح نواز در فراز و فرود برنامه، همراه با بیان هنرمندانه اَشعار، طَرایف و ظرایف، در کنار پذیرایی شام، حُسن انجام و خِتام این«برنامهء بانشاط و خاطره انگیز سازمانی-فردیِ جمع خانوادگی استاندارد» با دعای خیر، دست‌مایه این خبر گردید!.

تصاویر