social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1401/11/5

09:33:0

54

ارزیابی اداره کل استاندارد در حوزه آموزش و ترویج

با حضور کارشناسان سازمان ملی استاندارد در قم  انجام شد
ارزیابی اداره کل استاندارد در حوزه آموزش و ترویج
ممیزی اداره کل استاندارد استان قم در حوزه استاندارد سازی ، آموزش و ترویج توسط کارشناسان اعزامی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران انجام شد .
سرپرست اداره کل استاندارد استان قم در این خصوص گفت : نظارت بر عملکرد استانها با استفاده از روش ها و دستور العمل های تدوین شده به عنوان یک فرصت برای شناخت وضعیت موجود و تلاش برای ارتقای جایگاه اداره کل دارای اهمیت ویژه ایست .
محمد هادی سمواتی اضافه کرد : بنای اداره کل استاندارد استان بر انجام درست ماموریت هایی است که به درستی از سوی سازمان ملی استاندارد به استانها محول شده است و این امر در نهایت منجر به افزایش بهره وری و بهبود فعالیت ها خواهد شد.
ایشان با اشاره به اهمیت ویژه ارزیابی ادارات استانی افزود : رفع ایراد ها ، انحرافات و اصلاح مسیر خدمت به مردم، سرشار از خیر و برکت و فرصتی طلایی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده است .
 گفتنی است در این رویداد که بر اساس سیاست های کلی سازمان ملی استاندارد در حوزه استاندارد سازی ، آموزش و ترویج برنامه ریزی و اجرا شد ، ضمن بررسی وضعیت آموزش کارکنان اداره کل ، آموزش های برون سازمانی و اقدامات انجام شده در حوزه ترویج فرهنگ استاندارد از مراکز آموزشی همکار اداره کل بازدید به عمل آمد .  
روابط عمومی اداره کل

تصاویر