social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

يكشنبه1401/6/6

07:39:4

54

پیام تسلیت رییس سازمان ملی استاندارد ایران در پی رحلت آیت الله ناصری

پیام تسلیت رییس سازمان ملی استاندارد ایران در پی رحلت آیت الله ناصری دولت آبادی 

دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران در پیامی رحلت عالم ربانی آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت. 
متن پیام به این شرح است؛
یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً،
رحلت عالم ربانی آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی عالم جلیل القدر، مجتهد، استاد اخلاق و عاشق و شیفته امام زمان (عج) موجب تأسف و تأثر عمیق شد.
فقیه جلیل‌القدر و عارف بزرگ، آیت الله ناصری، سرمایه‌ای ارزشمند و کم نظیر برای جهان اسلام و تشیع و حوزه‌های علمیه بود که عمر با برکت خود را به تدریس فقه و اصول و تفسیر قرآنی و تربیت نفوس مستعد همت گماشت و علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی، هدایت و راهنمایی مردم طلاب و اهل علم در کارهای خیر از جمله ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی نیز مشارکت جدی داشت.
این ضایعه بزرگ و اندوه بی پایان را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فدا) و نایب بر حقش مقام  معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مراجع عظام، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان ایشان به ویژه خاندان مکرم و بازماندگان ارجمند آن فقیه فقید تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه باری تعالی برای روح مطهر و متعالی آن عالم ربانی، رحمت و مغفرت و برای آحاد داغ‌دیدگان مکرم صبر، شکیبایی و تسلا مسالت می‌جویم.