social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

چهارشنبه1401/6/16

07:36:4

154

گفت و‌ گوی صمیمی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همکاران اداره کل استاندارد فارس

گفت و‌ گوی صمیمی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با همکاران اداره کل استاندارد فارس



معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در سفر استانی خود با کارکنان بخش های مختلف اداره کل استاندارد استان فارس دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار همکاران اداره کل استاندارد استان فارس مسائل و نکات مورد نظر خود را مطرح کردند. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس در این دیدار، دکتر اسلام پناه، نقش مهم فارس در تحقق ماموریت‌های سازمان ملی استاندارد را ارزنده و مفید خواند.
رئيس سازمان ملي استاندارد ايران، نقش استان فارس در تحقق ماموریت‌های این سازمان را مهم خواند و گفت: نگاه ما به فارس، استاني نيست و به عنوان بخش عظيمي از قلمرو كشور به آن نگاه مي‌كنيم.
 
 دكتر مهدي اسلام‌پناه شامگاه سه‌شنبه ١٥ شهريور در جمع كاركنان اداره كل استاندارد فارس بيان كرد: ما خود را متعلق به خانواده استاندارد و عضوي از آن مي‌دانيم و به آن افتخار مي‌كنيم.

او كاركنان استاندارد را جزو متخصص ترين و فني ترين نيروها معرفي كرد كه شايد نظير آن كمتر در كشور وجود داشته باشد و افزود: قدردان زحمات همه نيروهاي خدوم اين اداره كل هستيم.

رئيس سازمان ملي استاندارد ايران ابراز اميدواری کرد که از نظرات و پیشنهادات ارزشمند همه كاركنان در دوران تحولي سازمان ملي استاندارد استفاده بهینه شود.

اسلام‌پناه با تصریح بر این نکته که تلاش ما بهره وري توان سازماني و ايجاد تحول است، گفت: ضمن پرورش مديراني توانمند و لايق باید از مديران با انگيزه در بدنه‌هاي مختلف سازمان استفاده شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شيراز و استان فارس براي ما سنگر و جبهه مهمي محسوب مي‌شود.
و در تحقق ماموريت‌هاي سازمان متبوع، نقش مهمي ايفا مي‌كند، عنوان کرد: نگاه ما به فارس استاني نيست و به عنوان بخش عظيمي از قلمرو كشور به آن نگاه مي‌كنيم.