social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/7/22

08:03:3

173

حضور دکتر اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قم

🔹به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل استاندارد استان‌قم، دکتر اسلام پناه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: در آستانه هفته استاندارد هستیم فردا ۲۲ مهر مصادف با ١٤ اکتبر روز جهانی استاندارد است. مردم عزیز ایران اسلامی در هفته پیش رو و در کنار مردم عدالت طلب سراسر دنیا، مفهوم و کارکرد استاندارد را گرامی می‌دارند و ننگ و نکبت عظیم را بر رژیم منحوس و شرمطلق بشريت صهیونیست جنایتکار نثار می‌نمایند.
 🔹رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: امسال یکصدمین سالگرد تأسیس نهاد استاندارد در کشور میباشد. یک قرن است که استاندارد به عنوان یکی از مرد میترین مفاهیم و یکی از فنی ترین ارکان حکمرانی از حقوق مردم در حوزه های، ایمنی حفظ سلامت، عمومی بهداشت زیست محیطی و کیفیت در این سرزمین صیانت میکند.
 
🔹وی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه به مقوله مهم و کلیدی استاندارد در بالاترین سطح خود قرار دارد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به عنوان قانون ما در نظام استاندارد کشور یکی از جامع ترین و مترقی ترین قوانین استاندارد در نوع خود می‌باشد.
 
🔹ایشان پس از برشماردن دستاوردهای سازمان ملی اضافه نمودند: اینک در نکوداشت صد سالگی استاندارد روز ملی استاندارد را با شعار "استاندارد مردمی، اطمینان بخش کیفیت و امید آفرین در جامعه مزین کرده ایم و در این سنگر عزیز با مردم سرافراز ،متدین و انقلابی ایران پیمان میبندیم که اگرچه در مسیرمان سختی هایی وجود دارد ولی به فرمایش رهبری عزیزتر از جانمان باور داریم که قله نزدیک است، پس با عزمی راسخ و دلی پر امید مصمم تر از پیش در این راه ثابت قدم خواهیم بود.
 
🖊روابط‌عمومی اداره‌کل استاندارد استان‌قم

 

تصاویر