social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1402/12/13

15:44:2

63

سلامت عمومی و رفاه جامعه با رعایت استانداردها

🔻در همایش لوله و اتصالات U.P.V.C تاسیسات استاندارد و ایمن، ساختمان ماندگار بر لزوم رعایت استاندارد و کیفیت در تولید کالا و خدمات تاکید شد.

🔸به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان قم، همایش لوله و اتصالات U.P.V.C تاسیسات استاندارد و ایمن، ساختمان ماندگار با حضور مدیرکل و کارشناسان اداره استاندارد و فعالان این عرصه در سالن همایش‌های ونوس قم برگزار شد. 

🔹مدیرکل استاندارد استان در این همایش گفت: استاندارد به عنوان یک معیار برای حفظ سلامت عمومی و رفاه جامعه در جهات مختلف برای تولید کالا و خدمات مورد نیاز مردم همواره مد نظر است. 

🔹دکتر محمد هادی سماواتی با اشاره به نقش استاندارد در جامعه افزود: تولید کالا و خدمات می بایست از کیفیت لازم برخوردار باشد و اساسا واحدهای تولیدی که محصولات با کیفیت تری ارائه دهند در صحنه رقابت موفق تر عمل خواهند کرد. 

🔹ایشان با اشاره به رشد و بلوغ فکری شهروندان اضافه کرد: مردم، محصول خوب و با کیفیت را از محصول بد و بی کیفیت تشخیص می دهند و این امر مسئولیت واحدهای تولیدی را برای دوام و بقا در عرصه ی تولید در سطح ملی و بین المللی بیشتر می‌کند. 

🔹مدیرکل استاندارد همچنین افزود: در نگاه کلان دولت سیزدهم کسب و کار به ویژه درحوزه صنعت ساختمان رونق فزاینده ای پیدا کرده است. لذا اداره کل استاندارد استان قم بر این امر مهم تمرکز جدی دارد.

🔹دکتر سماواتی با اشاره به عنوان همایش بر لزوم استفاده از لوله و اتصالات استاندارد در صنعت ساختمان تاکید کرد و یاد آور شد تک تک اجزای ساختمان باید با استفاده از مواد اولیه و فرآورده های استاندارد ساخته شود تا موضوع امنیت و سلامت مردم دچاد خدشه نگردد.

✍️روابط‌عمومی اداره‌کل استاندارد استان‌قم

تصاویر